Vilka är vi? (del 5)

Sist men inte minst:

Namn: Jonas Hansson
Sysselsättning: Radiopratare/Reklamproducent/Student/
När började du spela/titta på Starcraft?
Spelade en del Starcraft när det kom men inte så mycket multiplayer utan höll mig till singelplayerdelarna. Sedan när Starcraft 2 kom så höll jag mig rätt länge för jag hade mycket jobb och jag visste att jag skulle fastna så vågade inte köpa det. Men förra våren började jag kolla på en del sändningar och kom väl till stor del in på det via TotalBiscuit som då började ordentligt med SC2 material. Sedan fick jag en månad ledig i maj och köpte då spelet och började nöta. Sedan dess är jag fast i dess varma grepp.
Varför började du med Barcraft?
Jag tyckte att det var ett roligt koncept som borde fortsätta finnas. Då var det Benjamin själv som styrde upp det hela, så jag tänkte att finns det något jag kan göra för att avlasta eller hjälpa till så ställer jag självklart upp. Så på den vägen blev det.

Kommentera

